هدایای تبلیغاتی tehrangiftcenter

مرکز هدایای تبلیغاتی تهران بر آن است تا با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کلیه امور مربط به هدایای تبلیغاتی و همزمان با متد روز دنیا، با کیفیت ترین محصولات و خدمات، اعم از تولید، چاپ، حک، بسته بندی، ارسال و ... را با قیمت رقابتی و منطبق با سلیقه مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.

هدایای تبلیغاتی tehrangiftcenter

مرکز هدایای تبلیغاتی تهران بر آن است تا با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کلیه امور مربط به هدایای تبلیغاتی و همزمان با متد روز دنیا، با کیفیت ترین محصولات و خدمات، اعم از تولید، چاپ، حک، بسته بندی، ارسال و ... را با قیمت رقابتی و منطبق با سلیقه مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.

در جهت نیل به هدف مذکور، این امکان فراهم گردیده است که پیش از تولید نهایی، بازبینی محصول توسط مشتریان صورت گیرد تا محصول مد نظر مشتری عیناً تولید گردد.

  • ۰
  • ۰

ما اهالی مرکز هدیه تهران با همیاری شما مشتریان گرامی مفتخریم که توانسته ایم مجموعه ای فعال در زمینه تولید و ارائه خدمات مرتبط با اهدای هدایای تبلیغاتی را با تمام وجود در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی تجار را ایجاد نماییم.
هدایای تبلیغاتی را می توان از موثر ترین راه های تبلیغات قلمداد نمود، همچنین اهدای هدایا امری پسندیده و اخلاق مدارانه است و به تبع آن اغلب اشخاص رواکنش بسیار مثبتی به این پدیده تبلیغاتی از خود بروز میدهند.
خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی، جاکلیدی های تبلیغاتی، ادکلن های جیبی تبلیغاتی را می توان در دسته هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت قرارداد.
خودکار های فلزی تبلیغاتی معمولی،آفتابگیرهای تبلیغاتی، جاکلیدی های چرمی تبلیغاتی، عطر و ادکلن تبلیغاتی، کیف های پالتویی و جیبی تبلیغاتی، انواع روزشمار های تبلیغاتی شامل دفاتر سررسید تبلیغاتی، تقویم های تبلیغاتی دیواری، تقویم های رومیزی تبلیغاتی و بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر را در دسته هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط قرارداد.
انواع خودنویس تبلیغاتی، روان نویس تبلیغاتی، ست های تبلیغاتی مدیریتی، ساعت های تبلیغاتی، باکس گل تبلیغاتی و همچنین هدایای تبلیغاتی دیجیتال شامل انواع فلش مموری های تبلیغاتی، پدماوس، انواع سی دی و دی وی دی تبلیغاتی، انواع کیف های تبلیغاتی چرم مصنوعی و … در دسته هدیه تبلیغاتی با قیمت متوسط می باشد.
کیف های دستی مردانه چرم طبیعی، کیفهای دستی زنانه چرم طبیعی، جعبه ملزومات الکترونیکی، پاوربانک تبلیغاتی، انواع خودنویس و روان نویس و ست های نفیس تبلیغاتی و همچنین انواع کتب نفیس تبلیغاتی شامل ادعیه، دیوان ها و … شامل هدایای تبلیغاتی نفیس می گردنند.

کالاهای تبلیغاتی به لحاظ کاربردی بودنشان دائما تحت استفاده شخص هدیه گیرنده می باشند و به همین دلیل است که در بین تبلیغات گوناگون، در دسته تبلیغات موثر و هدفمند قرار گرفته اند.
درج تبلیغاتی و نشان تجاری نیز به طرق مختلف امکان پذیر است، انواع درج کننده شامل حک لیزری، چاپ لیزری، چاپ تامپو، چاپ سیلک، داغکوب یا داغی، چاپ طلاکوب، چاپ نقره کوب و همچنین درج اطلاعات از طریق الصاق لیبل می باشند که در واقع به عنصر نوع محصول و خواست اهدا کننده بستگی دارد.
برای مثال درج اطلاعات در خودکار های فلزی بهتر و شکیل تر است که با حک لیزری انجام شود ولی ممکن است اهدا کننده بواسطه قیمت ارزان تر یا حتی رنگ دار بودن چاپ تامپو را ترجیح دهد. یا بر روی محصولات چرمی درج اطلاعات و لوگو هم بصورت حک لیزری و هم بصورت داغکوب انجام می شود که در صورتی که اطلاعات مندرج شامل ادرس و … می شود پیشنهاد می گردد از حک لیزری استفاده شود ولی اگر محدود به لوگو ساده و شماره تماس می باشد داغی در مقایسه با حک لیزری ارزان تر و انتخاب بهتری است.

هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی،دی وی دی تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی نفیس،هدایای تبلیغاتی مفید،هدایای تبلیغاتی اختصاصی،هدایای تبلیغاتی خاص،هدایای تبلیغاتی خلاقانه،indi jfgdyhjd،تبلیغاتی،تبلیغاتی،هدایا،خودکار تبلیغاتی،خودکار،خودکار پلاستیکی،خودکار فلزی،سالنامه،سررسید،دفتر تلفن،باکس گل،

تبلیغ به روش مرکز هدیه تهران tehrangiftcenter

  • ۹۵/۱۲/۰۱
  • maral alinejad

هدایای تبلیغاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی