هدایای تبلیغاتی tehrangiftcenter

مرکز هدایای تبلیغاتی تهران بر آن است تا با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کلیه امور مربط به هدایای تبلیغاتی و همزمان با متد روز دنیا، با کیفیت ترین محصولات و خدمات، اعم از تولید، چاپ، حک، بسته بندی، ارسال و ... را با قیمت رقابتی و منطبق با سلیقه مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.

هدایای تبلیغاتی tehrangiftcenter

مرکز هدایای تبلیغاتی تهران بر آن است تا با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کلیه امور مربط به هدایای تبلیغاتی و همزمان با متد روز دنیا، با کیفیت ترین محصولات و خدمات، اعم از تولید، چاپ، حک، بسته بندی، ارسال و ... را با قیمت رقابتی و منطبق با سلیقه مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.

در جهت نیل به هدف مذکور، این امکان فراهم گردیده است که پیش از تولید نهایی، بازبینی محصول توسط مشتریان صورت گیرد تا محصول مد نظر مشتری عیناً تولید گردد.

  • ۰
  • ۰

امروزه هدایای تبلیغاتی که در دنیا با نام Promotional Gift شناخته می شود، مورد توجه شرکت های تجاری و صنعتی و حتی موسسات غیر تجاری قرار گرفته است.  در تعریف هدایای تبلیغاتی می توان گفت، هرگونه شئ کاربردی که نمادی از برند و فعالیت تجاری شرکت ها باشد و بصورت رایگان تحت مالکیت افراد (مشتریان بالقوه) قرار گیرد بطوریکه با هر بار استفاده، اهدا کننده در ذهن استفاده کننده آن تداعی گردد.

هر شرکتی برای شناخته شدن نیاز به فعالیت های تبلیغاتی دارد.هدایای تبلیغاتی را میتوان در زمره ی تبلیغات ماندگار و فعال قرارداد. هدیه دادن در عرف امر  پسندیده و قابل احترامی است، همچنین از گذشته در ادبیات تجاری نیز اهدا هدایا نقدی و غیر نقدی به کارکنان تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد موسسات تجاری داشته است. همین امر صاحب نظران تبلیغات و تجار را برآن داشته است که با حک نشان تجاری و تبلیغات بر روی محصولات کاربردی و با دوام و اهدا آنها به مشتریان بالقوه، زمینه بالفعل شدن این افراد را فراهم سازند. وسائل کاربردی که به شکل هدایای تبلیغاتی درآمده اند در مورد افرادی که با گیرنده هدیه در ارتباط هستند نیز قابل توجه است. به تعبیری دیگر کمتر کسی وجود دارد که اطلاعات مندرج بر روی هدایای تبلیغاتی را نخواند و در مورد آن تحلیل ذهنی ننماید.   در واقع تبلیغات در کنار دیگر عناصر، لازمه ی توسعه اقتصادی شرکت ها است. مزیت اهداء هدایا نسبت به دیگر راه های تبلیغات در این است که تبلیغ بطور مداوم اتفاق می افتد.

برای مثال فردی که یک خودنویس از شرکت X را با نشان تجاریش دریافت کرده است، با هر بار استفاده نام شرکت X در ذهن او نقش می بندد. بدیهی است با گذشت زمان نام شرکت تجاری X بصورت شرطی در حافظه فرد ماندگار می شود، حال تصور کنید شخص گیرنده هدیه تبلیغاتی از دسته مشتریان بالقوه باشد، یعنی احتمال نیاز وی به خدمات یا محصولات شرکت X وجود داشته باشد، به محض احساس نیاز بی شک اولین اقدام فرد، برقراری تماس با شرکت X است.
درنتیجه اهداء هدایای تبلیغاتی شبیه هیچ یک از تبلیغات دیگر نیست، تبلیغات اغلب لحظه ای و پرهزینه است و شخص هدف نیز قابل انتخاب نیست یا لااقل محدودیت هایی برای شناسایی وی وجود دارد.
اینگونه به نظر می رسد که تجار، به نقش اهداء هدایای تبلیغاتی در پیشبرد اهداف تجاری خود ، بیش از پیش واقف گردیده اند.

هدایای تبلیغاتی-هدیه تبلیغاتی-indi jfgdyhjd-خودکار تبیلغاتی-تبیلغات

اهداء هدایای تبلیغاتی، چرا و چگونه ؟tehrangiftcenter

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • maral alinejad

هدایای تبلیغاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی