هدایای تبلیغاتی tehrangiftcenter

مرکز هدایای تبلیغاتی تهران بر آن است تا با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کلیه امور مربط به هدایای تبلیغاتی و همزمان با متد روز دنیا، با کیفیت ترین محصولات و خدمات، اعم از تولید، چاپ، حک، بسته بندی، ارسال و ... را با قیمت رقابتی و منطبق با سلیقه مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.

هدایای تبلیغاتی tehrangiftcenter

مرکز هدایای تبلیغاتی تهران بر آن است تا با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کلیه امور مربط به هدایای تبلیغاتی و همزمان با متد روز دنیا، با کیفیت ترین محصولات و خدمات، اعم از تولید، چاپ، حک، بسته بندی، ارسال و ... را با قیمت رقابتی و منطبق با سلیقه مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.

در جهت نیل به هدف مذکور، این امکان فراهم گردیده است که پیش از تولید نهایی، بازبینی محصول توسط مشتریان صورت گیرد تا محصول مد نظر مشتری عیناً تولید گردد.

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهداء محصولات تبلیغاتی برای اولین بار در ایالات متحده امریکا اتفاق افتاد، قدمت آن به انتخابات جورج واشنگتن در ۱۷۸۹ برمیگردد. در اوایل قرن ۱۹ برخی از تقویم های تبلیغاتی به عموم مردم بعنوان هدایای تبلیغاتی اهداء گردید.
جاسپر میک، یک چاپگر را در اوهایو تولید نمود با استفاده از آن توانست که یک فروشگاه محلی را متقاعد کند که برای تامین بگ های خود، از ساک های تبلیغاتی که نام آن فروشگاه روی آن درج شده استفاده کند.
در سال ۱۹۰۴، ۱۲ تولید کننده از آیتم های تبلیغاتی برای اولین بار در صنعت تجارت استفاده کردند. این شرکت ها هم اکنون به عنوان تولید کننده هدایای تبلیغاتی، در انجمن بین المللی یا PPAI، که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰،۰۰۰ اعضای جهانی شناخته شده است عضویت دارند. PPAI نشان دهنده صنعت محصولات تبلیغاتی است که متشکل از بیش از ۲۲۰۰۰ توزیع کننده و حدود ۴۸۰۰ تولید کننده می باشد.

هدیه تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی،تاریخ هدایای تبلیغاتی،تاریخچه هدایای تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی خلاقانه،هدایای تبلیغاتی خاص،هدیه،هدایا،مرکز هدیه تهران،مرکز هدایای تبلیغاتی تهران،مرکز تهران،تبلیغاتی تهران،هدیه تهران،هدایای تبلیغاتی تهران

تاریخ هدایای تبلیغاتی، ظهور و توسعه tehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

محصولات تبلیغاتی جدید

از امروز در تهران گیفت سنتر مدرن ترین هدایای تبلیغاتی در مدل های متنوع و همچنین دارای کیفیت بالا، جهت بهره مندی مشتریان عزیزمان ارائه می گردد. هدایای تبلیغاتی شامل انواع سالنامه های مدرن تبلیغاتی با جلد چرمی، سالنامه های گالینگور، انواع تقویم های رومیزی تبلیغاتی مدرن، انواع دفاتر یادداشت تبلیغاتی و همچنین انواع دفاتر برنامه روزانه و دفتر تلفن تبلیغاتی در اختیار همگان قرار می گیرد. با گستردگی و سرعت گرفتن تغییرات در مد و مدل های کالاهای موجود در جامعه، لازم است فعالان تجاری تولید و ارائه محصول با سرعت تغییرات در نیاز و سلیقه جامعه خود را منطبق نموده و در راستای مدرن گرایی و تنوع در تولید و همچنین به روز شدن گام بردارند. هدایای تبلیغاتی از قبیل فلش مموری های تبلیغاتی که امروزه با توجه به نیاز جامعه جای خود را به فلش های کارتی و سپس فلش های کارتی تبلیغاتی otg داده اند. بعنوان مثال گستره تقاضا از خرید جامدادی تبلیغاتی به سمت اهدا پاوربانک های تبلیغاتی تغییر کرده است. حجم وسیعی از هدایای تبلیغاتی امروزه به هدایای تبلیغاتی اختصاصی تعلق دارد. اشخاص اهدا کننده تمایل دارند در صورت وجود امکان مالی ، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنند که بطور کامل بیانگر نوع تجارت و برندشان باشد. مانند جاکلیدی های تبلیغاتی اختصاصی و یا بج های سینه و آستین تبللیغاتی، انواع تندیس های و لوح های تقدیر و لوح احکام انتصاب تبلیغاتی و ….. که فرم و شکلی منطبق بر عین لوگوی برند تجاری را دارد. همجنین هدایای تبلیغاتی خاص که در هر شرایطی توجه افراد را به خود جلب می کند و ذهن هر دارنده ای را بخود معطوف می نماید مانند انواع خودکار فلزی تبلیغاتی و خودکار پلاستیکی تبلیغاتی خاص که مثلا دارای یو اس بی تبلیغاتی نیز می باشد، یا خودکار های کولیس دا، هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه نوعی سورپرایز برا ی هدیه گیرنده است.

محصولات تبلیغاتی جدیدtehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰
نوع

ست خودکار و خودنویس تبلیغاتی

جنس

فلز

رنگ

مشکی استیل

درج تبلیغ ،لوگو و ...

حک لیزر, تامپو, داغکوب

حداقل تیراژ

از دسته هدایای تبلیغاتی با تیراژ حداقل 20 عدد

ویژگی

ست قلم و خودکار تبلیغاتی با کیفیت ، هدیه ای تبلیغاتی دارای فضای مناسب جهت درج لوگو و تبلیغات

ست خودکار و خودنویس تبلیغاتی دن آرام tehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

خودکار تبلیغاتی فلزی، پر فروش ترین هدیه تبلیغاتی در جهان است که با در نظر گرفتن کیفیت مناسب تر نسبت به خودکار پلاستیکی تبلیغاتی و مبلغ اندکی قیمت بیشتر، بیشتر از هر نوع محصولی مبدل به پرتقاضا ترین هدیه تبلیغاتی گردیده است. مزیت خودکار های تبلیغاتی در آن است که این دسته از هدایای تبلیغاتی، سبک، قابل حمل، بسیار کاربردی و با تاثیر بسیار زیاد است. هدایای تبلیغاتی که دارای اشل و موند قابل قبولی باشند اغلب گران و حجیم هستند اما خودکار های فلزی تبلیغاتی هم دارای موند بالا و هم ارزان سبک و کاربردی است. در واقع هدایای تبلیغاتی ارزان به غیر از خودکار تبلیغاتی،روان نویس تبلیغاتی،خودنویس تبلیغاتی و اتود تبلیغاتی معمولا چیپ، کم ارزش و کم کاربرد به نظر می رسند.

خودکار تبلیغاتی،خودکار،خودکار تبلیغاتی فلزی،خودنویس تبلیغاتی،روان نویس تبلیغاتی،اتود تبلیغاتی،تبلیغات،هدیه تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی،هدیه،هدایا،اهدا،هدایای تبلیغاتی ارزان،هدایای تبلیغاتی خاص،هدایای تبلیغاتی کاربردی

تبلیغات ارزانتر و باکیفیت تر بااهدای خودکارهای تبلیغاتی فلزی tehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

تبلیغ به روش اهداء هدایای تبلیغاتی، تبلیغاتی موثر و کارآمد است که مخاطب آن مشتریان بالقوه با هدف بالفعل شدن آنهاست. در میان هدایای تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی ارزان و بسیار کارآمد وجود دارد که از همه محصولات تبلیغاتی پر طرفدارتر است. خودکار های تبلیغاتی فلزی و یا پلاستیکی، خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی با قیمت ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بسیار ارزان و در عین حال تاثیرگذار و تدایی کننده برند شما بصورت روزانه و حتی ساعتی است همینطور خودکار های فلزی تبلیغاتی با اندکی افزایش قیمت و به مراتب کیفیت بالاتر از ۱۰۰۰ تومان هم در دسته هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت قرار میگیرد. در باب دیگر هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت که قابل مقایسه با خودکارهای پلاستیکی و فلزی تبلیغاتی می باشند می توان از انواع جاکلیدی های تبلیغاتی پلاستیکی، فلزی و چوبی و همچنین انواع بگ ها و ساک های کاغذی، پلاستیکی و یا کنفی که در واقع بعنوان وسیله ای برای جاگذاری دیگر هدایای تبلیغاتی در آن نام برد. همچنین پیکسله های تبلیغاتی و عطر و ادکلن های جیبی هم از همین دسته هستند. خودکار های تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هستند که بطور روزانه و ساعتی مورد استفاده قرار می گیرند و برند و نام تجاری شما را بصورت مداوم و مکرر در ذهن شخص استفاده کننده تدایی می شوند و همین عامل باعث می شود به محض نیاز شخص و خدمات یا کالای تولیدی شما، اولین نام باشید که در  ذهن وی جهت اقدام نقش می بندید.

خودکار تبلیغاتی فلزی،خودکار تبلیغاتی پلاستیکی،خودکار فلزی،خودکار پلاستیکی،خودکار فلزی تبلیغاتی،خودکار پلاستیکی تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی ارزان،هدایای تبلیغاتی ارزان،خودنویس تبلیغاتی،روان نویس تبلیغاتی،خودکار،تبلیغات

خودکار تبلیغاتی، ارزان و کارآمد tehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

امروزه در قرن بیست یکم، بشر با فناوری و تکنولوژی مبتنی بر پیشرفت لحظه ای اجین گردیده است.  به نحوی که امروزه زندگی فاقد تکنولوژی برای هیچکس متصور نبوده و استفاده روز افزون جامعه از دستگاه ها و نرم افزارهای دیجیتالی بر هیچ کس پوشیده نیست. همین امر فعالان بازار هدایای تبلیغاتی را برآن داشته تا با بهره بری از همین ویژگی بارز جامعه، اقدام به تبلیغات موثر و کارآمد از طریق تولید، ارائه خدمات و همچنین ترغیب به استفاده از این روش زودبازده نمایند.
اهدا هدیه تبلیغاتی دیجیتال، در دسته هدایای تبلیغاتی کاربردی است و در واقع هر فردی که شخص هدف شرکت اهداکننده می باشد، مایل به دریافت هدیه تبلیغاتی دیجیتال می باشد و همچنین بطور روزانه توسط وی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا هدیه تبلیغاتی دیجیتال؟tehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

این مرکز بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع باکس ها، جعبه های تبلیغاتی اختصاصی از متریال های مختلف،  مفتخر است طرح مدنظر  شما مشتریان گرامی را با قیمت بسیار نازل همزمان با حفظ کیفیت بسیار بالا و ظرافت باور نکردنی هرآنچه شما در ذهن دارید و یا با مشاوره طراحان خبره مرکز هدیه تهران، اجرایی و به مرحله تولید برساند.
باکس های اختصاصی تبلیغاتی، هدیه نفیس،ظریف،شیک، زیبا و ارزان است و ضمن دارا بودن تمام صفات مثبت، هدیه تبلیغاتی کم نظیر بشمار می رود. باکس های تبلیغاتی می توانند ساخته شده از پلکسی، شیشه، مقوا و دیگر متریال ها باشند و با اهتمام به اهمیت طرح، رعایت ظرافت و دقت در ساخت، بخش بسیار مهمی از روند تولید را در این مرکز به خود اختصاص داده است.

شایان توجه است که باکس های اختصاصی صرفا یک هدیه تبلیغاتی نیست بلکه هدیه ای است که می توان از آن بعنوان هدیه روز زن، مرد، ولنتاین، و ر تجلیل از نخبگان، مدیران و کارمندان برتر در همایش ها استفاده کرد. در صورت شفاف بودن باکس های تولیدی می توان در درون آن گل طبیعی یا مصنوعی، انواع تندیس، نگاره و یا هر چه به ذهن شما می رسد را قرارداد. جعبه های اختصاصی همانطور که از نام آن مشخص است کاملا منطبق بر طرح نهایی مدنظر مشتری تولید می گردد به نحوی که طرح دقیق و متریال محصول پس از  رویت و تائید نهایی توسط مشتری به مرحله تولید می رسد. در رابطه با درج اطلاعات برند شما می توان این اطلاعات در طریق حک لیزری با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا و یا با انواع دستگاه های چاپ که معمولا توسط مرکز هدیه تهران پیشنهاد نمی شود، صورت گیرد.

باکس دست ساز،باکس اختصاصی،باکس گل اختصاصی،جعبه اختصاصی،هدیه تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی،جعبه تبلیغاتی،جعبه کادو،باکس تندیس،باکس،جعبه،indi jfgdyhjd،تبلیغات،هدیه،هدایا،مرکز هدیه تهران،مرکز هدایای تبلیغاتی تهران،تهران گیفت سنتر

باکس های دست ساز مرکز، هدیه ای نفیس و ارزان tehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰
نوع

ست خودکار و روان نویس تبلیغاتی

جنس

فلز

رنگ

مشکی

درج تبلیغ ،لوگو و ...

حک لیزر, تامپو, داغکوب

حداقل تیراژ

از دسته هدایای تبلیغاتی با تیراژ حداقل 20 عدد

ویژگی
ست خودکار و روان نویس تبلیغاتی اطلس tehrangiftcenter

ست قلم و خودکار تبلیغاتی با کیفیت ، هدیه ای تبلیغاتی دارای فضای مناسب جهت درج لوگو و تبلیغات



  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

تبلیغ به روش اهداء هدایای تبلیغاتی، تبلیغاتی موثر و کارآمد است که مخاطب آن مشتریان بالقوه با هدف بالفعل شدن آنهاست. در میان هدایای تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی ارزان و بسیار کارآمد وجود دارد که از همه محصولات تبلیغاتی پر طرفدارتر است. خودکار های تبلیغاتی فلزی و یا پلاستیکی، خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی با قیمت ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بسیار ارزان و در عین حال تاثیرگذار و تدایی کننده برند شما بصورت روزانه و حتی ساعتی است همینطور خودکار های فلزی تبلیغاتی با اندکی افزایش قیمت و به مراتب کیفیت بالاتر از ۱۰۰۰ تومان هم در دسته هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت قرار میگیرد. در باب دیگر هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت که قابل مقایسه با خودکارهای پلاستیکی و فلزی تبلیغاتی می باشند می توان از انواع جاکلیدی های تبلیغاتی پلاستیکی، فلزی و چوبی و همچنین انواع بگ ها و ساک های کاغذی، پلاستیکی و یا کنفی که در واقع بعنوان وسیله ای برای جاگذاری دیگر هدایای تبلیغاتی در آن نام برد. همچنین پیکسله های تبلیغاتی و عطر و ادکلن های جیبی هم از همین دسته هستند. خودکار های تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هستند که بطور روزانه و ساعتی مورد استفاده قرار می گیرند و برند و نام تجاری شما را بصورت مداوم و مکرر در ذهن شخص استفاده کننده تدایی می شوند و همین عامل باعث می شود به محض نیاز شخص و خدمات یا کالای تولیدی شما، اولین نام باشید که در  ذهن وی جهت اقدام نقش می بندید.

خودکار تبلیغاتی فلزی،خودکار تبلیغاتی پلاستیکی،خودکار فلزی،خودکار پلاستیکی،خودکار فلزی تبلیغاتی،خودکار پلاستیکی تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی،هدیه تبلیغاتی ارزان،هدایای تبلیغاتی ارزان،خودنویس تبلیغاتی،روان نویس تبلیغاتی،خودکار،تبلیغات

خودکار تبلیغاتی، ارزان و کارآمد tehrangiftcenter

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

باکیفیت ترین و شیک ترین ساک های تبلیغاتی اختصاصی مطابق با طرح و سلیقه شما و یا با طراحی خبره ترین کارشناسان، در مرکز هدایای تبلیغاتی تهران تولید می گردد. مزیت تولید اختصاصی ساک های تبلیغاتی در این مرکز، سرعت و تطبیق با سلیقه و برند مشتریان، تولید با تیراژ پایین تر از حداقل معمول در بازار و … می باشد.
پاکت های تبلیغاتی کاغذی، هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار و گردان در دست اشخاص در شهر که نزد  سایر اشخاص در محیط شخص هدیه گیرنده نیز مشخص است و از این رو حیطه تبلیغاتتان گسترده تر از هر نوع هدیه تبلیغاتی دیگر است، البته لازم به ذکر است که معمولا ساک های دستی مقوایی تبلیغاتی عمری کمتر از سایر هدایا داشته و این یک نقطه ضعف برای این هدیه تبلیغاتی لحاظ می شود. این مرکز با شناسایی نقاط ضعف و قوت محصولات تبلیغاتی راهکاری برای زیبا تر کردن ساک های اختصاصی تبلیغاتی در جهت استفاده بیشتر اشخاص هدیه گیرنده اندیشیده است که در واقع با طراحی اختصاصی توسط کارشناسان خبره این مرکز منطبق با سلیقه مشتریان و همچنین استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه این اندیشه در ساخت ساک های دستی اختصاصی محقق گردیده است. توضیح دیگر اینکه استفاده از کاغذهای  گرم بالا و برند کیفیت دار، روکش سلفونی درجه یک و اسمبل پازلی دقیق، عمر ساک های دستی ساخت این مرکز را افزایش داده و عملا نقاط ضعف ساک های دستی کاغذی را به حداقل رسانده است.

ساک های تبلیغاتی دستی اختصاصی tehrangiftcenter

  • maral alinejad